گلایه عضو شورای شهر شاهدیه از مسئولان شرکت آب وفاضلاب یزد


یزدفردا :میرجلیلی خبرنگاریزدفردا :سيدمحمد ميرجليلي در نشست مشترك نمايندگان مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي و اعضاي شوراهاي شهر و روستاي استان يزد، خطاب به نماينده يزد و صدوق اظهار داشت: در طول دوران خدمت خود حداقل براي راه‌اندازي درمانگاه شبانه‌روزي و پاسگاه كه مورد نياز مردم است، اقدام و پيگيري كنيد و يادگاري از سنوات خدمتي خود در كسوت نمايندگي مردم يزد و صدوق بر جاي بگذاريد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود افزود: برخي مديران همچون مسئولان آب و فاضلاب استان يزد حاضر نيستند مشكلات به وجود آمده براي مردم در نتيجه اقدامات خود را بپذيرند و دائما كارشناس مي‌بينند تا حرفشان را به كرسي بنشانند و اين نتيجه‌اي جز صرف هزينه‌هاي بسيار ندارد.

ميرجليلي با اشاره به اعتراض شديد مردم زارچ و شاهديه در مورد حوضچه‌هاي فاضلاب يزد كه سبب ازدياد پشه‌ها و حشرات موذي شده است، بيان داشت: علاوه بر خطر زيست محيطي براي مردم اين مناطق، اين خطر براي منطقه غرب يزد نيز تهديد كننده است و جاي سئوال دارد كه چرا هيچ مسئولي در اين زمينه اقدامي نمي‌كند ضمن اينكه مسئولان امر قصد دارند آب حاصل از فاضلاب را به بالاتر نيز انتقال دهند.

عضو شوراي شهر شاهديه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پروژه‌هاي مشترك شوراي شهر يزد و شاهديه همچون پل فرودگاه، ساماندهي بلوار فقيه خراساني و ولايت افزود: متاسفانه تاكنون در اين زمينه‌ها هيچ اقدامي انجام نشده و درخواست داريم در اين زمينه پيگيري لازم انجام شود.

وي در ادامه با انتقاد از اينكه در كميسيون‌هاي شهرداري راي يك نفر كارمند مسكن و شهرسازي به اندازه همه اعضاي شورا تاثير دارد، افزود: اين امر جاي بسي گلايه دارد و نيازمند اصلاح است.

نماينده شوراهاي بخش مركزي يزد نيز در اين جلسه اظهار داشت: چون خرابي‌هاي زيادي در شهرها بوده و هست، نبايد توقع داشته باشيم كه اين ويراني‌ها در عرض چند سال ساخته شود.

وي افزود: كارهاي زيادي از سوي شوراهاي شهر و روستا انجام شده كه متاسفانه هيچ‌گاه تشكري صورت نگرفته است و مردم همواره طلب‌كارند.

وي ادامه داد: درست است كه انتقاد بايد باشد و به قصور افراد بايد تذكر داده شود اما بايد نقاط مثبت را هم ديد و مورد تشويق قرار داد تا مسئولان دلگرم شوند

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا